pre médiá

Sunset in the mountains
pre médiá
15. januára 2025

Na Slovensku opäť: Práve odštartovala najväčšia československá komunikačná súťaž Zlatý středník

Asociácia strategickej komunikácie a vzťahov s verejnosťou (predtým PR Klub) odštartovala 23. ročník súťaže Zlatý středník, ktorá si dlhodobo drží poprednú pozíciu v oblasti hodnotenia komunikačných projektov a firemných médií v Česku a už šesť rokov aj na Slovensku. Zadávatelia a agentúry môžu svoje projekty prihlásiť do 20 hlavných tematických a 9 odborových kategórií. Tento rok pribudla nová hlavná kategória zameraná na regionálne projekty a cena Grand Prix pre projekty s dôrazom na zodpovedný prístup ku komunikácii. Na Slovensku už štvrtým rokom súťaž podporí skupina Komunikační experti.

Zobraziť článok
Sunset in the mountains
pre médiá
11. septembra 2024

Ceny Zlatého středníka si odnáša Česká televízia či L'Oréal, agentúrou roka je opäť Svengali. PR Klub oznámil premenovanie na Asociáciu strategickej komunikácie a vzťahov s verejnosťou.

Ceny najväčšej odborovej súťaže Zlatý středník, ktorá už 22 rokov oceňuje najlepšie komunikačné projekty a firemné médiá, poznajú svojich víťazov. Odborné poroty zložené z radov odborníkov na komunikáciu i novinárov udelili ocenenie celkovo v 34 kategóriách. Trofej Grand Prix pre najlepšiu agentúru si odniesol už druhýkrát v rade tím Svengali Communications. Ocenenie Projekt roka získala Česká televízia za kampaň Máme Smysl pro tumor. Novinkou galavečera bola piata cena Grand Prix Meranie efektivity, ktorú získali La Roche-Posay – L'Oréal Group v spolupráci s Good Game za projekt Effaclar Speed Run. Titul Osobnosť PR prevzal Radek Vítek z agentúry MSL Czech Republic, Talentom roka sa stal Milan Říský zo Študijnej a vedeckej knižnice Plzeňského kraja. Slávnostný galavečer, ktorý sa každoročne organizuje pod taktovkou PR Klubu, sa konal v pražskom Empire Hall v Slovanskom dome vo štvrtok 12. septembra 2024. PR Klub tu zároveň oficiálne oznámil zmenu svojho názvu na Asociáciu strategickej komunikácie a vzťahov s verejnosťou a bude po novom používať skratku ASCOPA. Kompletné výsledky nájdete tu.

Zobraziť článok
Sunset in the mountains
pre médiá
18. júna 2024

Zlatý středník predstavil shortlist 29 kategórií. Postúpilo 171 prác

Súťaž komunikačných projektov a firemných médií Zlatý středník pozná finalistov 22. ročníka. PR profesijná a odborová organizácia PK Klub predstavila shortlisty v pražskej Kunsthalle. Z celkových 610 prihlášok do 20 hlavných a 9 odborových kategórií ich do finále postúpilo celkovo 171. Kto bude patriť medzi tohtoročných víťazov, to sa dozvieme vo štvrtok 12. septembra počas slávnostného vyhlásenia v Empire Hall v Slovanskom dome v Prahe.

Zobraziť článok
Sunset in the mountains
pre médiá
24. januára 2024

Na Slovensku už piatykrát: Práve odštartovala najväčšia československá komunikačná súťaž Zlatý středník

PR Klub začal 22. ročník najväčšej československej komunikačnej súťaže Zlatý středník. Slovenskí prihlasovatelia sa môžu uchádzať o víťazstvo už po piaty raz. Súťaž opäť ponúka 20 hlavných a 9 odborových kategórií a pre tie najlepšie postup do celosvetovej súťaže World Public Relations and Communication Awards. Novinkou súťaže je zdôraznenie efektivity projektov a komplexný súťažný systém. Prihlasovatelia majú možnosť do 7. februára využiť zvýhodnené "early birds" registrácie. Slávnostné vyhlásenie víťazov sa uskutoční na začiatku septembra v Prahe.

Zobraziť článok
Sunset in the mountains
pre médiá
6. septembra 2023

Slováci si zo Zlatého středníka odniesli desaťkrát zlato. Slovenská sporiteľňa a Zaraguza prevzali Grand Prix za Projekt roka.

Ceny jubilejného ročníka súťaže Zlatý středník (bodkočiarka), ktorá už 21 rokov oceňuje najlepšie komunikačné projekty a firemné médiá, sú udelené. Prihlášky od slovenských expertov na komunikáciu konkurovali tým českým už po štvrtý raz. Grand Prix Projekt roka získala Slovenská sporiteľňa v spolupráci s agentúrou Zaraguza za kampaň Moji milí Slováci. Trofej Grand Prix pre najlepšiu agentúru si odniesol tím Svengali Communications z Prahy. Celkovo si víťazi zo slávnostného galavečera, ktorý sa konal v pražskom klube Sasazu, odniesli 33 ikonických Zlatých středníkov. Takmer tretina z nich putuje na Slovensko. Odborné poroty udelili spolu 91 ocenení na stupňoch víťazov, a to z celkovo 659 prihlášok projektov do tohtoročného ročníka súťaže.

Zobraziť článok
Sunset in the mountains
pre médiá
30. augusta 2023

Projekt Moji milí Slováci od Slovenskej sporiteľne a Zaraguzy oslavujú celosvetový úspech

Integrovaná kampaň od Slovenskej sporiteľne v spolupráci s agentúrou Zaraguza sa prebojovala medzi tri najúspešnejšie projekty kategórie Best Digital and Social Media v celosvetovej súťaži World Public Relations and Communication Awards. Práca bola vybraná odbornou porotou československej komunikačnej súťaže Zlatý středník, ktorú organizuje odborová organizácia PR Klub.

Zobraziť článok
Sunset in the mountains
pre médiá
20. júna 2023

Poznáme 178 finalistov na užšom zozname Zlatého středníka, ktorí postúpili zo 659 prijatých prihlášok

Odborná organizácia PR Klub oznámila užší výber 21. ročníka súťaže Zlatý středník. Z celkového počtu 659 prihlášok v 20 hlavných a 9 špecializovaných kategóriách postúpilo celkovo 178. Víťazi si svoje trofeje prevezmú vo štvrtok 7. septembra počas slávnostného večera v pražskom klube SaSaZu.

Zobraziť článok